我望住佢:“你又知阿怡饮橙汁?” 阿辉面都青埋:“唉丫,上次bbq我留意到丫嘛,阿怡就饮橙汁,你就….锺意….饮可乐丫嘛。” 我即係扮哂野咁,俾佢下台:“丫…果然好记性喎。” 其实我由细到大饮可乐都唔超过十次,根本就完全唔锺意饮。阿辉即係扮哂醒咁:“梗係啦。” 阿怡拎住杯野好甜咁笑:“唔该哂你丫,阿辉,你真係好好人丫。” 阿辉又笑笑口咁:“唔洗客气。” 咁我唯有拎杯可乐照饮啦。 于是阿辉好快急就拎番个盘返厨房。我就陪阿怡坐係sof度,一
如需阅读完整内容,请在手机端进行阅读。
请勿开启浏览器阅读模式,否则将导致章节内容缺失及无法阅读下一章。